Avatar billede Slettet bruger
16. november 2009 - 19:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

De automatiske opdateringer virker ikke på openSUSE 10.2

Det grønne opdateringsikon i nederste panel bliver ved med at vise, at der ingen opdateringer er. Også hvis jeg prøver tjek nu med højreklik.

Med zypper patch og zypper up i konsollen, kan jeg se, at der er opdateringer.

Går jeg i YaST og online-opdateringer, får jeg beskeden: ingen opdateringskilde er konfigureret endnu. Samme besked selvom jeg trykker ja for at konfigurere opdateringskilde
Måske det hænger sammen med det.?

Det kunne være rart hvis det kunne ordtnes. Jeg har bare ingen anelse om hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2009 - 19:28 #1
rettelse 10,2=11,2
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2009 - 16:42 #2
Jeg lukker spørgsmålet, da der åbenbart ingen løsning findes til dette spørgsmål :-)