Avatar billede winde Novice
13. november 2009 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

De røde farver går ind og dominerer på LCD TV

Hej
Jeg har  et Samsung 40" LCD TV,det har af og til problemer med farverne.  Det er ligesom at de røde farver går ind og dominerer.
Hvad kan det skyldes, og kan en rep. betale sig.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2009 - 19:54 #1
hvad hedder det ud over samsung

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/index.idx?pagetype=type

er det serie 7 eller 8 eller ??

som du kan se er der 3 muligheder

det kunne jo være der er en opdatering til det bare for at være sikker.
Avatar billede winde Novice
13. november 2009 - 21:00 #2
Hej

Det hedder LE40M71B, og jeg kan ikke finde nogen opdatering på
samsungs web site
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2009 - 21:06 #3
mit hedder 40A866S1
har du været inde i menuen ved at trykke på fjernbetjeningen -og gå ned på tandhjulet og slå underholdning fra eller noget lignende hvis det findes i din menu.
det er jo ikke sikkert din fjernbetjening er den samme som min.

i min brugervejledning står det under billedkontrol

det kunne jo bare være den har låst sig på en eller anden måde.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2009 - 21:15 #4
på side 14 i dit tv står der noget om billed indstillinger

Changing the Picture Standard

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200607/20060725180846843_BN68-01047C-02_1.pdf

m.v.h
Avatar billede winde Novice
13. december 2010 - 18:12 #5
hej med jer

Venligst giv mig et svar, og jeg fordeler de plemte point.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2010 - 19:00 #6
ok