Avatar billede xvid Seniormester
12. november 2009 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows 7 theme

Hej
jeg vil lige sige at jeg er helt nybegynder i linux :)

Jeg vil gerne ændre min ubuntu til win7 derfor tænkte jeg om det er muligt at ændre hele ubuntu 9.10 udsende/theme så ubuntu ser præcis ud som windows 7, og hvis ikke der er win7 så måske windows vista ellers xp naturligvis med en vejledning hvordan jeg gør det

Håber at I kan hjælpe mig
Avatar billede xvid Seniormester
12. november 2009 - 14:10 #1
og er det rigitgt forstået at den skal hedde .deb for at ubuntu kan læse den?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
12. november 2009 - 15:41 #2
Jeg tror ikke du kan få din ubuntu installation til at være præcis som Windows, men hvis du i stedet for gnome (standard brugerflade på ubuntu) installerer KDE vil du komme et stykke af vejen.

Jeg mener pakken hedder kubuntu-desktop.
Avatar billede xvid Seniormester
12. november 2009 - 18:23 #3
jeg har fundet ud af det, jeg skal bare hente et theme på nettet og installere den igennem system- indstillinger- udseende, så var det ikke så svært alligevel  ;)