Avatar billede Frisk Nybegynder
09. november 2009 - 22:29 Der er 2 kommentarer

Installation af Smoothwall Firewall på GX-Geode

Hej

Jeg har købt en lille GX-Geode 333-MMX til min smoothwall firewall.

Jeg kan ikke få lov at installere Smoothwall på den da ISO'en er er med 2.88 MB diskette emulation.
Min stationære booter fint op med den, men det lille GX-Geode understøtter ingen emulation på ISO/boot medier.

Jeg har prøvet at smide en SME Server på den og det går fint. Da deres image er uden emulation.

Nogen der ved hvordan man konvertere en ISO fra Emulation til ingen emulation ?

Mvh Claus
Avatar billede KvaserDK Nybegynder
19. november 2009 - 21:14 #1
Kun en lille ide'
Prøv USB boot!
Avatar billede Frisk Nybegynder
19. november 2009 - 21:23 #2
Ja, det lige det jeg gør, der er ikke rigtigt andre muligheder.
Men alt med 2.88 eller en anden disk emulation kan den ikke boote på.
Kun alt uden emulation.
Nogle idéer ?