Avatar billede Priska Nybegynder
09. november 2009 - 22:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office Outlook 2007

Jeg får pludselig en fejlmeddelelse, når jeg prøver at åbne mit e-mail (outlook 2007)med følgende tekst: "Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes" uanset om jeg prøver at åbne programmet via genvejen eller den slagne vej via stifinder.

Håber der er nogen der kan hjælpe.....  :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 22:22 #1
Prøv denne kommando:
Gå ned i start og vælg kør - skriv: outlook /resetnavpane og klik ok
Avatar billede Priska Nybegynder
09. november 2009 - 22:37 #2
Det hjalp. Tusind tak for hjælpen.:o)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 22:41 #3
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2009 - 22:42 #4
Ups, jeg skal jo lige sende et "Svar".  :-)
Avatar billede bartolomos Nybegynder
16. november 2009 - 22:07 #5
vejmand - Du er for sej. Lige det svar jeg også stod og manglede og det virker SUPER - TAK!
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2009 - 02:54 #6
Velbekomme, og tak for point.  :-)