Avatar billede 123 Nybegynder
14. juli 2001 - 22:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Forum der fortæller når andre har svaret?

Jeg mangler et forum der sender en mail til dem der deltager i det pågældende spørgsmål når der er nogen som poster et svar - lidt ligesom eksperten.

Eneste krav:
1) Gratis
2) Sende mail når der sker noget
3) Admin/moderator.

1&2 skal være med nummer 3 kan til nød undværes.
Jeg har selv set et der opfyldt kravene før, menjeg kan ikke finde det igen :o(
Avatar billede -mascot- Nybegynder
14. juli 2001 - 22:32 #1
lytter med
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 00:47 #2
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
15. juli 2001 - 02:00 #3
Man behøves ikke sende en besked for at \"lytte med\" du skal blot trykke på udfør knappen uden at skrive noget.
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
15. juli 2001 - 02:02 #4
Det er vel bare noget med:

INSERT INTO tblAnswers ...........

Og så bagefter:

SELECT UserEmail FROM tblAnswers WHERE SpmID = x;

Også løbe igennem og sende mail
Avatar billede 123 Nybegynder
15. juli 2001 - 09:03 #5
zoidberg >> Kan den det? Der står da det ikke er inkluderet...?

Moonduck >> Så du kunne let tilføje det til et enkelt forum ligesom http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=36
(Behøver ikke at være lige det forum)
Avatar billede 123 Nybegynder
15. juli 2001 - 10:18 #6
zoidberg >> Den sender ikke mails ud :o(
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 13:27 #7
Optional Email notification features supporting many popular components
(if it\'s not included, let us know and we\'ll make it included)

Ved ikke helt hvordan det skal fortolkes!
Avatar billede 123 Nybegynder
15. juli 2001 - 13:39 #8
Tror jeg ved hvad det betyder nu.
Man kan slå en funktion til så den sender en velkomst e-mail, samme sted kan man også vælge mellem 4-5 forskellige komponenter jmail/cdont/ASPemail etc.
Så hvis man bruger en komponent de ikke understøtter så vil de bygge det ind i næste funktion.
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 15:07 #9
Tja, du har vist ret!
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:12 #10
Avatar billede 123 Nybegynder
15. juli 2001 - 15:24 #11
Okay >> Helst et direkte link hvis du finder et - men det der er også i orden. Men hvordan downloader man dem der?
http://www.hotscripts.com/Detailed/9125.html
Jeg tror at den _måske_ understøtter det, men hvor skal jeg trykke for at downloade den?
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 17:07 #12
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 17:10 #13
123 > den link virker desværre...men du trykker bare på download
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 17:10 #14
123 > den link virker desværre _IK_...men du trykker bare på download
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 17:16 #15
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 20:07 #16
http://forum.snitz.com er som sagt understøttet af mailudsendelse.

Du kan se det i action på http://games.jubii.dk/debat

Her udsender det mails!
Avatar billede moviez Nybegynder
23. juli 2001 - 01:27 #17
hvad med at svar på dit spg ?
Avatar billede 123 Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:28 #18
Sorry, men jeg er lige started på HTX, og det går godt nok stærk - så jeg har haft lidt travlt.
+ jeg ikke selv har internet der hjemme længere (flytted).

Mit projekt har derfor også være stopped det sidste stykke tid, men tak for svaret Zoidberg.