Avatar billede argoony Nybegynder
14. juli 2001 - 22:04 Der er 10 kommentarer

Kan ikk\' lave en server i CS!!!

Hej er der nogen af jer der ude der ved hvad der kan være glat med mit CS når jeg ikk kan lave en server når jeg trykker på Create game går Half-life bare kold
Hvad kan der være galt???

Hilsen argoony
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juli 2001 - 22:08 #1
Ikke fordi jeg kan hjælpe dig med CS, men for at få hjælp skal du komme med oplysninger om dit grej, operativ system - grafik osv.
Avatar billede kokken1 Nybegynder
14. juli 2001 - 22:29 #2
Mange ram skal man helst have og en FANDENS god internetopkobling, helst adsl. MEN jeg giver retaxes ret, du mangler nogle gode oplysninger til os......
Avatar billede argoony Nybegynder
14. juli 2001 - 23:34 #3
jeg har en:
Thunderbird 850Mhz
384MB Ram
GeForce 2 GTS
og så har jeg 512k/bit internet opkobling

men jeg kan heller ikk lave en bare over LAN det er mere det jeg tænkte på

argoony
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juli 2001 - 23:43 #4
Hvis du vil bruge LAN så må du ha et netværk til en anden pc, right?
Avatar billede argoony Nybegynder
15. juli 2001 - 12:43 #5
ja men hvad har det med det hele og gøre...
Når jeg prøver og lave et spil går Half-life kold!!!

argoony
Avatar billede kokken1 Nybegynder
15. juli 2001 - 14:32 #6
Har du mange programmer åbnet i bagrunden, såsom virusscanner o.s.v ?? Hvilken ver. half-life har du ?? Jeg personligt har en PII MMX 333Mhz 196MB Ram, TNT2 Ultra med detonator 3 drivere og har ingen problemer med at oprette en listenserver eller dedicatet server. Det kan være manglene update. Det skal dog lige tilføjes at det kan godt tage lang tid at lave en server (især listenserver). Går alt galt så prøv at geninstallere Half-Life.
MvH.
Kokken
Avatar billede olemongol Nybegynder
16. juli 2001 - 14:42 #7
Der den en Dedicated server??
Avatar billede nimmr Nybegynder
17. juli 2001 - 02:38 #8
Hans prob. har ikke en skid med hvor godt hans hardware er, jeg har kørt CS-server på min Linux box som er en 486DX2 (bare for at prøve det :)

som kokken siger. prøv at geninstallere HL ellers er det din hardware som laver probs..
Avatar billede argoony Nybegynder
28. juli 2001 - 13:12 #9
okay det vil jeg så gøre men på forhånd tak
Avatar billede rasta Nybegynder
10. september 2001 - 10:17 #10
Jeg ville anbefale en stor, svedig muggert
og en god portion vrede...
:)