Avatar billede dortheam Nybegynder
03. november 2009 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken printer til bla fotos

Min laserfarveprinter (HP 2600n) åd et stykke papir - jeg kom til at sætte mærker i rullen, da jeg skulle have det pillet ud i småstykker. Har her på siden fået hjælp til at finde pris på ny rulle - det er dyrere end printeren. Det er surt, når jeg stadig har masser af farve tilbage i de 3 farvepatroner.
Overvejede så at købe en brugt, hvor jeg så kunne bruge farven.... men det bliver jo skruen uden ende, da de jo ikke lige løber tør på samme tid:-)
Og jeg synes at have læst, en farvelaser er en dyr løsning til fotos....?
Jeg printer ca 200-300 sider pr måned. Herudover vil jeg til at printe en del fotos.

Så... en ny printer skal gerne udskrive pænt, være rimelig billig i drift - og så skal den kunne tilsluttes vores trådløse netværk.

Det er måske ikke så enkelt at besvare, men jeg er faret helt vild i min søgning på nettet. Håber derfor....
Avatar billede dortheam Nybegynder
03. november 2009 - 14:51 #1
Jeg kigger lidt på denne: Canon PIXMA MP640

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MP640/index.asp

Har set den til 1260 kr

Lidt dyrere end jeg havde regnet med.... men hvis den er pengene værd....:-)?
Avatar billede dortheam Nybegynder
04. november 2009 - 10:32 #2
Jeg endte med at bestille en Canon Pixma MP620. Den lyder til at kunne det, jeg ønsker - til den pris, jeg ønsker:-)

Lukker derfor spørgsmålet.