Avatar billede andersheiden Nybegynder
29. oktober 2009 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Msn vil ikke logge på (ingen fejl kode?)

Hej!. har fået min computer geninstalleret med Win xp pro x32 og instaleret så min msn messenger den nyeste. men uanset vilken Email jeg loger på er det som om den inoraer det. den tænker med msn logoet i ca 5 - 9 sek og kommer så til bage til Log ind pungt.

((( der kommer ingen fejl kode op )))

Hvad såå nu :-)

Jeg kan godt logge på andre pcér i huset
Avatar billede Vandreren Novice
29. oktober 2009 - 11:56 #1
Er der en relevant fejlmeddelelse i Eventlog?

Kør eventvwr og se efter der.
Avatar billede andersheiden Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:09 #2
kan det være det her?

0000000091: 2009-10-29 12:06:05:297    Exception <Killing CCC0 Process>: Processen med id'et 2268 kører ikke.
Exception  Called by: ATI.ACE.MOM.Implementation.CCC0StateMachine::KillMe                                              processID:00328 threadID:(MOM_STM_DelegateThread) domainName:(MOM.exe                    ) assemblyName:(MOM.Implementation, Version=2.0.3512.36889, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e)
************************************************************************************************************************

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 16:37 #3
Det kan du nemmest afgøre ved at sammenligne tidspunkterne. Ryd evt. Eventlog før du prøver at køre MSN igen, så du slipper for irrelevante fejlmeddelelser.

Den fejlmeddelese, du har pastet her, angår dit grafikkort (ATI). Har du installeret de nyeste drivere?
Avatar billede andersheiden Nybegynder
04. november 2009 - 19:10 #4
har formaferet min pc med det nye windows 7 x64 dk og alt virker nu uden fejl