Avatar billede charlotte2 Nybegynder
24. oktober 2009 - 23:24 Der er 5 kommentarer

PC fryser

Hej har en Selvbyg pc, med 3Ghz 3gb RAM, coolermaster og et asus bundkort.

Det der er galt er at jeg kan spille FX: World of warcraft, og midt i det hele fryser min com. hvis jeg høre musik stopper musiken og holder den samme tone hele tiden. jeg er ikke i stand til at trykke Alt Ctrl Delete, og kan ikke bevæge musen, eller noget som helts, rent sagt den FRYSER!!! ude i stand til at gøre mere end bare at holde sluk knappen inde og vente til den slukker. den kan gå i stå fra omkring 3 min. - 2 timer.
det er helt forskelligt.

er der nogen der ved hvorfor min computer fryser ned. hvorfor sker det at den bare sådan går i stå.
vil være taknemlig for svar (:
24. oktober 2009 - 23:41 #1
Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Prøv HeavyLoad fra denne tråd ->
http://www.eksperten.dk/spm/889774
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 14:51 #2
Glemt kølepasta mellem CPU & Køler?
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
25. oktober 2009 - 19:31 #3
Hej Karise_larry
Jeg prøver lige med HeavyLoad.
Lige nu kan den slet ikke starte op. Fryser allerede i XP opstart.
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
25. oktober 2009 - 19:34 #4
Hej Jape44
Jeg var i tvivl om der var for meget kølepasta på. Har lagt nyt tyndt lag på. Hjælper ikke.
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
05. november 2009 - 16:31 #5
Tak for svar. Jeg lukker tråden og køber en anden pc.