Avatar billede AndersMa2Mo Nybegynder
22. oktober 2009 - 14:24 Der er 1 kommentar

Gratis reklame for www.Ma2Mo.dk

Hej folk derude:)

Jeg og nogle venner er ved at starte en ny tøjvirksomhed til unge, og tænkte på om der var mulighed for at få noget gratis reklame på diverse hjemmesider for vores tshirts?

Vores hjemmeside er ikke helt oppe at køre endnu, men kommer snart: www.Ma2Mo.dk - vores tee's kan ses på http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/album.php?aid=113421&id=131480664535

Håber i kan hjælpe os unge iværksætter =D

Mvh Anders
Avatar billede stumpz Nybegynder
12. november 2009 - 06:03 #1
Hej anders.
Jeg vil gerne give dig et gratis reklame banner på min hjemmeside, hvor målgruppen vil ramme dine varer rimeligt godt!
www.msevent.dk
Men jeg syntes nu der mangler noget info på din hjemmeside med de fede tees i sælger..!
KOntakt mig på simon@msevent.dk