Avatar billede LisaBL16 Nybegynder
20. oktober 2009 - 13:47 Der er 3 kommentarer

oso omkring lægejobbet.

hej, jeg er en pige på 16 år. jeg går i 10 klasse, og jeg skal skrive oso omkring at være læge.

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe tingene an, så jeg kommer bedst muligt igang?
Jeg kunne utrolig godt tinke mig at høre nogle ideer fra folk?

-Lisa
Avatar billede Blandy Praktikant
20. oktober 2009 - 14:27 #1
Hej Lise. Du kan starte din oso "Obligatorisk selvvalgt opgave", med en beskrivelse af hvad en læge egentlig er. Og hvad de laver. Du kunne evt få min msn, så kan jeg være din tutor til du kommer godt igang. Skrev selv om Fysioterapeut udd dengang jeg skrev oso opgave. Og fik 10 for den.
Avatar billede LisaBL16 Nybegynder
20. oktober 2009 - 19:13 #2
Det lyder som en rigtig god ide. & ja, jeg vil gerne have din msn (så er det også nemmere for mig at skrive til dig). Kan du ikke sende den til min postkasse? & forresten tillykke med, at du dengang fik 10.
Avatar billede Blandy Praktikant
21. oktober 2009 - 13:53 #3
har sendt en besked med min msn. Men ved ikke om du har set den eller hvordan? men du får den lgie her så: Tubby_dude@hotmail.com