Avatar billede mn Nybegynder
20. oktober 2009 - 09:41 Der er 1 løsning

VSTO Outlook, tilføje egen synkroniseringstask til "send and recieve"

Hej Eksperter,

Jeg er ved at skrive et Outlook addin. Jeg benytter VS 2008 og min kunde benytter Office 2003.

Jeg laver et simpelt synkroniseringsaddin og kan godt lave min egen lille scheduler der kører ved siden af, men vil allerhelst have mit synkroniseringsjob med ind sammen med de mails osv der ligger, når man kalder "send and recieve".

Har har kigget på de events er er at hente på Application.SyncObjects og det er jo fint. Der raises når sync starter, slutter og fejler osv. Men jeg vil gerne lave mit egen task til listen.
Listen omfatter de mailkonti der er, eventuelle RSS-feeds osv. Der må man også kunne plugge sin egen task ind.

Er der nogle der har erfaringer med dette og evt. kan linke til nogle ressourcer, eller smide en lille kodestump ind, der kan få mig videre.

På forhånd tak!

Mvh. Morten Louw Nielsen
Avatar billede mn Nybegynder
24. august 2010 - 11:08 #1
lukker spørgsmålet uden løsning.