Avatar billede djz.dk Nybegynder
16. oktober 2009 - 13:54 Der er 2 kommentarer

DJz.dk søger erfaren PHP-programmør

DJz.dk søger en erfaren PHP/MySQL-programmører til et enkeltstående projekt.

Er du mellem 18 - ? år, kan arbejde selvstændigt hjemmefra, har god erfaring med PHP-programmering samt SQL-databaser, og er du frisk på at joine Danmarks største samlingssted for DJ og musik freaks, så vil vi meget gerne høre fra dig!

Send din ansøgning til ansv. redaktør, Thue Nielsen, på mail-adressen thue@djz.dk. Skriv et par ord om dig selv, hvad du tidligere har lavet.

Pris, deadlines m.m. aftales senere.

Har du spørgsmål angående denne stilling, er du ligeledes meget velkommen til at rette henvendelse på samme mail-adresse, eller kontakte Thue Nielsen på telefon 25 61 45 11.

-------------------------------------------------------
DJz.dk er Danmarks største online DJ-community med mere end 5500 besøgende om dagen. Vi beskæftiger os med alt indenfor dj-branchen, og har eksisteret siden 1998.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
16. oktober 2009 - 17:28 #1
Jeg er meget interesseret i at høre mere og håber I vil finde mit tilbud brugbare :) Skriv til mig på martin@spicyweb.dk :)
Avatar billede it-michael Nybegynder
21. oktober 2009 - 19:23 #2
Hej Thue
Vi er en virksomhed der arbejder med PHP samt flash udvikling, vi er dansk ledet men sidder lidt væk fra København, men kunne vaere interesseret i at havde en deltids medarbejder der styrer og udvikler på jeres site.
Derudobver kunne vi hjælpe DJ med flash udvikling til deres remix for at nævne bar ene mulighed.
Vi kvalitet mæssigt er på linje med Danske virksomhedder disse er også vores primærer kunder.
Jeg kan kontaktes på skype mit bruger navn er it-michael79
eller du kan sende mig en e-mail på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen Michael