Avatar billede jr40 Nybegynder
16. oktober 2009 - 12:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hent post nr fra db til google maps

Som overskriften lyder, søger jeg hjælp til at lave et script ala dette her:
http://www.quickersite.com/r/google-maps-for-ASP-VBScript-developers

Altså, jeg skal have et script hvor den automatisk går ind i min mysql database, henter brugernavn+postnr.

Hvorpå man på en .asp side vil kunne se hvor alle brugerne bor på en google map side.

Nogle der kan hjælpe med dette.?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. oktober 2009 - 12:39 #1
Sådan som læser det script du linker til skal du da bare lave et loop i example1
Avatar billede jr40 Nybegynder
16. oktober 2009 - 18:42 #2
no_doubt, må ærlig indrømme at jeg ved ikke hvordan det skal laves..
Ved bare af jeg skal have lavet så jeg har en kortoversigt.asp hvor alle brugernavnene er postet ind med det postnr de har.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 19:12 #3
Ja i stedet for den hardkodet 1-4 records laver du en loop
Avatar billede jr40 Nybegynder
16. oktober 2009 - 19:17 #4
jape44>>Nu mestre jeg ikke lige .asp så godt at jeg bare kan lave en loop..

Er der nogle som kan hjælpe med det.? Og gerne imod betaling hvis det er.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 20:30 #5
Dim counter
counter=5
Do
  response.write("The counter is: "&counter&"<br>")
counter=counter-1
loop until counter =0

Du vil så udskifte counter med EOR
Avatar billede jr40 Nybegynder
22. oktober 2009 - 18:24 #6
Er der nogle som kan hjælpe med sådan et script imod betaling selvfølgelig.?

Jape>>Jeg har ikke hørt fra dig i nogle dage, hvilket er grunden til jeg henvender mig i tråden her igen, da jeg virkelig gerne vil have lavet sådan et script her.
Avatar billede jr40 Nybegynder
27. oktober 2009 - 21:17 #7
slet ingen der kan hjælpe.?
Avatar billede jr40 Nybegynder
03. februar 2013 - 14:09 #8
lukker.