Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 18:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ServerZip opretter ikke .zip filen

Min ferie begynder lige så snart dette problem er løst 8-)

Jeg har en applikation der anvender Stonebroom\'s ServerZip til at zippe nogle filer før et download, men efter at have flyttet applikationen til en anden server, virker det ikke længere.

Der bliver oprettet en temporary folder til filen, men selve zip filen bliver aldrig lavet, men der opstår ingen fejl undervejs.

Jeg har debugget som en gal og søgt overalt på nettet (incl. Stonebroom\'s Technical Support) efter en løsning, men uden held.

Har nogen oplevet samme fejl ?

Mvh
Thomas
Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 19:52 #1
Er det antallet af point, eller er der bare ingen der kender problemet ?
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
13. juli 2001 - 22:32 #2
hvad med lidt kode?
Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 23:18 #3
Ja, det tænkte jeg også på at smide med, men det er et flere hundrede linier langt script. Jeg prøver lige at isolere ServerZip koden og vender tilbage...
Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 23:40 #4
For Index = 1 To UBound(mArr_FileNames)
ZipSourceFileList = ZipSourceFileList & Chr(34) & mArr_FileNames(Index) & Chr(34) & \"|\"
Next

ZipSourceFileList = Left(ZipSourceFileList,Len(ZipSourceFileList)-1)
ZipSourceFileList = Replace(ZipSourceFileList,\"\\\",\"/\") \'\"

FileName = FileName & \"Zip_\" & mStr_UserName & \"_\" & Date & \".zip\"
FileName = Replace(FileName,\" \",\"\")

Set ZipFileObj = Server.CreateObject(\"Stonebroom.ServerZip2\")
\'ZipFileObj.fileListRoot = \"D:/inetpub/wwwroot/msc/picturebank/\"
ZipFileObj.hideResponse = True
ZipFileObj.sourceFileList  = ZipSourceFileList
ZipFileObj.zipFileName = FileName
ZipFileObj.virtualTargetRoot = \".\"
blnWorked = ZipFileObj.doZip()

FullFileName = FullFileName & ZipFileObj.zipfileDownloadHref

FullFileName = Right(FullFileName,Len(FullFileName)-2)
mStr_ZipFileName = FullFileName

ZipFileObj.daysOldToDelete = 1
ZipFileObj.deleteOldFiles
Set ZipFileObj = Nothing

clsDownloadObj.SetDownloadFilesDone Session(\"UserID\")

Jeg har prøvet både med og uden linien

\'ZipFileObj.fileListRoot = \"D:/inetpub/wwwroot/msc/picturebank/\"
Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 23:43 #5
D.v.s. at jeg har prøvet både med

\'ZipFileObj.fileListRoot = \"D:/inetpub/wwwroot/msc/picturebank/\"

og

ZipFileObj.fileListRoot = \"D:/inetpub/wwwroot/msc/picturebank/\"
Avatar billede tmceu Praktikant
16. juli 2001 - 01:14 #6
Efter 2 døgn uden svar, er jeg nødt til at hyre en konsulent i morgen tidlig. Jeg lukker derfor spørgsmålet.