Avatar billede hyldehus Nybegynder
11. oktober 2009 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Storage Linksys WRT160NL

Hej
Jeg har tidligere haft en Linksys router WRT54G som fungeede fint, men har nu skiftet til WRT160NL fordi de reklamerede med at der også var et Storage link.
Jeg har ikke haft problemer med opsætningen af mine tre computere - 2xVista og en XP (efter at jeg lige har betalt ekstra for Network Magic - øh det glemte de vist lige at nævne!!) og min LinksysSkype telefon
MEN nu har jeg jo købt den fordi der var yderligere muligheder i form af Storage link.
Her skulle jeg kunne tilslutte en ekstern harddisk.
Det har jeg så prøvet med to forskallige harddiske.
Først min gode Western Digital MY book og bagefter med en almindelig lidt ældre ekstern harddisk.
Begge harddiske fungere udemærket når jeg sætter dem direkte til mine computere.
Hvis jeg forsøger at slutte dem til routeren ved hjælp af tilføj en enhed sker der ikke noget. Jeg har prøvet at lade den stå og søge i op til en halv time (i vejledningen står der 10 min)  den kommer ikke frem, og når jeg efterfølgende kikker i oversigten er de ikke med.

Er der nogen der kan komme med en løsning.
Avatar billede hyldehus Nybegynder
11. oktober 2009 - 18:13 #1
Kære venner
Glem det, jeg skulle kun læse 30 sider længere frem i installationsvejledningen.
Mine point gårtil den næste der er lige så sløv.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
12. oktober 2009 - 21:45 #2
Havde det noget at gøre med typen af filsystem på de eksterne diske?
Avatar billede hyldehus Nybegynder
12. oktober 2009 - 22:04 #3
Nej den ene harddisk
var helt tom.
MEN jeg prøvede at slutte dem til routeren ved hjælp af tilføj en enhed. Det kan man så kun gøre med kabelforbundne enheder. USB enheder skal installeres på en helt anden måde, det stod 30 sider længere fremme i installationsvejledningen.
Men hvorfor læse brugervejledninger når man nu selv tror man er så klog!!!
Avatar billede snabeljan Nybegynder
13. oktober 2009 - 11:19 #4
*GGG* så ret du har...