Avatar billede niller56 Nybegynder
07. oktober 2009 - 21:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google maps - egen "pointer"

Jeg har lavet et kort hvor alt fungerer korrekt, men nu vil jeg gerne have min "egen" pointer, altså det stykke grafik som viser et punkt. Men det kan jeg ikke finde ud af, kan nogen hjælpe mig?
Her er koden til det kort som virker, som jeg gerne vil have lavet en ny "pind" til.
---
<%

Centerlatitude = "55.666318721533735"
Centerlongitude = "12.51565933227539"
bredde = "525"
hojde = "400"

%>
<html>

<script src="http://maps.google.com/maps?file=api&v=2&key=MINKODE"
            type="text/javascript"></script>
    <script type="text/javascript">

    function initialize() {
      if (GBrowserIsCompatible()) {
        var map = new GMap2(document.getElementById("map_canvas"));
        map.setCenter(new GLatLng(<%=Centerlatitude%>, <%=Centerlongitude%>), 16);
        map.addControl(new GLargeMapControl3D());
        map.setUIToDefault();

<%
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" & "Data Source=" & Server.MapPath("/fpdb/rest.mdb")

strSQL = "select * from rest where side = 'cph' and cphsted = 'Valby'"
Set rs=Conn.Execute(strSQL)

%>

<%
antal =0
DO WHILE NOT rs.EOF

id = rs("id")
    navn = rs("navn")
    postnr = rs("postnr")
    by = rs("by")
    telefon = rs("telefon")
    adresse = rs("adresse")
    cphsted = rs("cphsted")
    typen = rs("typen")
    latitude = rs("div2")
    longitude = rs("div3")
    www = rs("www")

antal= antal + 1

%>

        // <%=navn%>
        var marker<%=antal%> = new GMarker(new GLatLng(<%=latitude%>, <%=longitude%>),{title:"<%=navn%>"});
        GEvent.addListener(marker<%=antal%>, 'click', function() {marker<%=antal%>.openInfoWindowHtml('<b><a target="_blank" href="http://<%=www%>"><%=navn%></a></b><br><%=by%><br><a href="http://<%=www%>">Besøg restaurantens egen hjemmeside</a>');{ maxWidth: 249 }}); map.addOverlay(marker<%=antal%>);

<%
    rs.MoveNext
  LOOP
  RS.Close

%>

      }

    </script>
  </head>

                <body onload="initialize()" onunload="GUnload()"></p>
                <div id="map_canvas" style="width: <%=bredde%>px; height: <%=hojde%>px"></div>

                </body>

</div>

</html>
Avatar billede niller56 Nybegynder
07. oktober 2009 - 22:55 #2
har læst den dokumentation, men kan ikke finde ud af at få det ind i min kode.