Avatar billede orkiderejser Novice
06. oktober 2009 - 08:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

poster vises ikke helt før en opdatering med F5

Hej med jer.

Jeg har nu haft spørgsmålet sat i kategori PHP og senere i mysql dog uden løsning.

http://www.orkiderejser.dk/hotel/kohsamuihotel.php

Jeg mener det bare er en bagatel der skal til (hvis man kan se det ;-)  ) Den ser jeg dog ikke ;-) .

Vi betaler for det hvis det er det der skal til.

Mvh
Jan
Avatar billede j4k0b Nybegynder
06. oktober 2009 - 09:59 #1
Jeg kan ikke se hvad/hvor problemet er :-)
Avatar billede orkiderejser Novice
06. oktober 2009 - 10:57 #2
Fejlen er der ikke hver gang, men hvis der opdateres flere gange efter hinanden vises der kun kun en del af een post med mellemrum.

Topmenu virker heller ikke ved visning af kun en post.

Jeg får i øjeblikket hjælp fra en i Nyborg som mener der er fejl i et Javescript.
Avatar billede orkiderejser Novice
02. november 2009 - 21:56 #3
Jeg takker for de mange forgæves forsøg på at hjælpe.

Jeg har nu fundet fejlen.
I min mysql er navnet på en alt-tekst forkert i forhold til hvad jeg kaldte på i php filen. ;-(

Lille fejl men dog så væsentlig. ;-)

Jan