Avatar billede mads2008 Nybegynder
05. oktober 2009 - 14:00 Der er 1 løsning

Udskriv ROW fra MySql og link til template.php

Hej

Håber der er en som vil hjælpe en stakkels grafiker som ikke fatter selv det mest simple PHP.

Jeg har brug for at en JumpMenu udskriver informationer til 'udd-template.php' ud fra ID og titel. Jeg har 'udd-template.php' klar, men mangler bare at få JumpMenu'en til at sende alle info fra den valgte Row.

Herunder udskrives 'titel' fra MySql i en løkke til option-feltet. Det virker som det skal.

<?php
$result=mysql_query("SELECT * FROM sider;",$Conn);
$row = mysql_fetch_array( $result );
?>

      <select name="jumpMenu" id="jumpMenu">

        <?PHP while($Cont=mysql_fetch_array($result)){ ?>
        <option value="udd-template.php">
    <? echo $Cont['titel'] ?>
    </option>
        <? }?>

      </select>

<input type="button" name="go_button2" id= "go_button2" value="Go" onClick="MM_jumpMenuGo('jumpMenu','parent',0)">

Håber I forstår hvad jeg mener.

Aner ikke om det er svært? Det er det for mig, så 60 points er det i hvert fald værd.
Avatar billede mads2008 Nybegynder
05. oktober 2009 - 14:35 #1
Lukker