Avatar billede pkc Nybegynder
04. oktober 2009 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

? udlejnings webside

Sidder der nogen der ved hjælp af et opensource cms system og (evt.) nogle moduler kan bygge noget op som modsvarer sebat.se ?

mvh
Per
Avatar billede bmpi Nybegynder
04. oktober 2009 - 11:45 #1
Ja, det tror jeg alle Open Source CMS'er kan. 98% af dem i hvert fald.

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Wordpress eller Joomla til formålet, når det ikke er mere kompliceret end som sebat.se ;)
Avatar billede pkc Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:12 #2
Kan du lave det og givet fald pris (ca.)?
Avatar billede bmpi Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:45 #3
Hovsa, ved et nærmere kig kan jeg godt se, at det ikke er en opgave Wordpress kan løfte. Joomla til gengæld vil være helt perfekt til det, og der findes også nogle moduler til Joomla, som kan gøre noget lignende, så det ikke skal kodes helt fra bunden men bare nøjes med at lave tilretninger på det.

Det kan jeg sagtens lave til dig. Hvis du skriver en mail til mp@o-biz.dk, så skal jeg gerne lave et tilbud til dig. Tilbuddet afhænger lidt af, hvor meget du vil gøre ud af design, hvor mange funktioner du vil have, integration til økonomisystemer, søgemaskineoptimering osv :)
Avatar billede pkc Nybegynder
24. juni 2011 - 14:45 #4
Lukket