Avatar billede mrkr Juniormester
01. oktober 2009 - 23:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

medlemskartotek i php

Jeg har et ønske om at få lavet en lille database over nogle medlemmer og det vil passe mig meget fint at få den til at køre i en browser.

Den skal kunne gøre følgende:

**Styre medlemmer fra nr. 1 - 1000
**Hvert medlem har ca. 30 bokse med forskellige informationer (navn, adresse, fødselsdato mm)
**Ved hver medlem skal man desuden kunne tilføje nogle løbende informationer, hver gang man har talt med den og aftalt noget specifikt. Disse løbende indtastede tekster, skal fremkomme nederst på siden (lige under stam-datene, men den nye tekst øverst.

Det ønskede system er ikke så voldsomt, men jeg kan ikke umiddelbart finde et alm. medlemsprogram, der kan opfylde mit krav omkring, det med den løbende korrespondance nederst på siden, når man kalder siden frem.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2009 - 07:39 #1
Hvor stort er dit budget til projektet?
Det kan godt være at jeg kan finde tid til at få det sammenkoblet.
Avatar billede it-michael Nybegynder
02. oktober 2009 - 08:48 #2
Hej Mkr

Ja, vi kan løse opgaven og etablerer en database som fungerer sammen med dit PHP site, du skal vel også være istand til at søge i DB, under den funktion så får du ikke meget gavn af de samlede funktioner.
Jeg ser heller ikke nogen grund til at begrænse din DB til kun 1000 profiler. Det tager ikke længerer at lave den uden begrænsninger.

Sender du mig din projekt beskrivelse så kan jeg sende dig en pris.

Hilsen Michael

Michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net
Avatar billede kongfjong Nybegynder
02. oktober 2009 - 18:59 #3
Du er meget velkommen til at kontakte mig på martin@spicyweb.dk. Jeg kan lave en stabil løsning til dig, til en fornuftig pris :)
Avatar billede pi-hus Nybegynder
09. oktober 2009 - 14:20 #4
Hejsa

Det kan jeg sagtens lave til dig i PHP.

Har præcis sådan et system liggende i ASP, som du kan downloade gratis her:
http://www.pi-hus.dk/medlem
Eller jeg kan opsætte det for dig på din server.

Kig på www.pi-hus.dk for tidligere projekter og referencer.

MVH
Pierre
tlf 2085 9333
Avatar billede mrkr Juniormester
05. maj 2010 - 16:30 #5
Kimsey0 klarede opgaven som ønsket.
Har du et svar, så jeg kan give points :-)