Avatar billede dwtbc Nybegynder
01. oktober 2009 - 12:42 Der er 1 kommentar

HJÆLPPPP!!!! ---- AS2 problemer med frames skal starte fra begyndelse

Hej jeg har et as2-problem
Jeg er ved at lave en menu, der skal fungere som en dropdown menu, hvorefter man skal kunne klikke på undermenuerne der så går til siden/animeres.

Det består af et movieclip "container" der indeholder selve dropdown menuen hvor der indgår et stop(); til sidst. I movieclippet på sidste frame (dette hedder "cube2")er der en animation på 9 frames, hvor der i starten er en stop();...

Ude på main timeline er der et actionlag der indeholder følgende kode:

_root.container.onEnterFrame = function() {
if (mouse_over_container) {
_root.container.nextFrame();
} else {
_root.container.prevFrame();
}
};

På en invisible button på main timeline har jeg følgende kode:

on (press) {
_root.container.cube2.nextFrame();
}

on (release) {
_root.container.cube2.nextFrame();
}

on (rollOver) {
_root.mouse_over_container = true;
}
on (rollOut) {
_root.mouse_over_container = fstartlse;
}

Hvor øverste del kontroller anitionen i movieclippet

Mit spørgsmål er nu, hvordan kan jeg få denne animation til at begynde forfra når den har nået sidste frame?????

På forhånd tak
Daniel
Avatar billede dwtbc Nybegynder
06. juli 2013 - 10:18 #1
Spørgsmålet er ikke aktuelt mere, dette lukkes