Avatar billede kak Nybegynder
30. september 2009 - 09:20 Der er 1 løsning

Eksportere en asp.net side til Excel

Jeg har en asp.net side, som jeg gerne vil eksportere til Excel. Det kn jeg også sagtens gøre, men ikke alle forventede data kommer med.

Jeg tror problemet skyldes, at jeg tilføjer en række tabeller dynamisk til en placeholder, og disse tabeller mangler når siden vises i Excel.

Hvordan kan jeg få disse tabeller med? De bliver tilføjet dynamisk nogenlunde sådan her...

Dim my_Table As Table = New Table

my_tr = New TableRow
my_Table.Rows.Add(my_tr)
my_Td = New TableCell
my_Tr.Cells.Add(my_Td)
my_Td.Text = rs("data_fra_db")

my_Placeholder.Controls.Add(my_Table)

Jeg har også forsøgt at gennemgå alle controls i my_Palceholder sådan her..

Dim ph As Control = Me.FindControl("my_Placeholder")
For Each ctrl As Control In ph.Controls
.....
Next

Men den finder ingen controls.

Nogle gode idéer?
Avatar billede kak Nybegynder
30. september 2009 - 10:05 #1
Har selv fået løst problemet... Ved postback (når export-funktionen blev kaldt) blev data nulstillet, dvs. forsvandt fra siden.

Derfor var der naturligvis heller ikke noget at vise :-)