Avatar billede Slettet bruger
29. september 2009 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kat man blokere for en meget irriterende reklame

Jeg er blevet følsom overfor reklamer.

Der er specielt en reklame på en netavis, der er der altid. Også selvom jeg har Adblock Pro installeret. Og blokerer og blokerer med ABP, så er den der igen næste gang, jeg kommer til siden.

Nu fokuserer jeg på den hver gang jeg går på netavisen og ville gerne have den helt væk

Hvis det kan lade sig gøre ville det være dejligt?

Har læst nedenstående tråd men syntes ikke at kunne finde løsningen der

http://www.eksperten.dk/spm/885293
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. september 2009 - 20:37 #1
Prøv at læse denne guid

http://www.eksperten.dk/guide/1269

Se især under afsnittet "gør lidt ekstra ud af det" hvor en løsning med HOSTS filer beskrives. Disse kan fjerne meget og hvis du downloader filer der hvor jeg foreslår vil du kunne opdaterer din HOSTS fil jævnligt
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2009 - 20:39 #2
http://peecee.dk/upload/view/194086

Det er denne der går på nerverne på www.politiken.dk

kunne ikke engang tage et skærmbillede da mit klippeværktøj på Vista ikke svarede for første gang nogensinde

Så måtte installer mwsnap for at gøre det,
Avatar billede snowball Novice
29. september 2009 - 21:11 #3
Hvis du allerede benytter AdBlock, så kan du jo bare lave en specifik regel som fjerner den reklame.

Gå ind på siden, højreklik på reklamen, vælg "AdBlock Billede" og vælg til sidst hvor specifik din regel skal være.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2009 - 21:35 #4
så enkelt syntes jeg nu ikke det er

Hvordan finder jeg ud af hvad det er lige præcis jeg skal tilføje ?

Har nu prøvet at installe Hostman og og importere hostfiler flere steder fra og også tilføje url adressen i ABP. Men det hjælper jo ikke -(

Ved højreklik på billedet ser jeg kun en urladresse, som vel er det sted som reklamen leder en hen til.

Så jeg er ikke kommet længere
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2009 - 21:40 #5
http://peecee.dk/upload/view/194100

Sådan ser den ud ved højreklik, så hvad gør jeg så
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2009 - 21:54 #6
Så lykkedes det i Adblock Pro

Super  Min dag er reddet

Smid et svar ( havde gerne forhøjet pointtal hvis det var muligt)

Da jeg trykkede vælg element der skal slettes i ABP kom den pludselig ikke mere, Og I ville ikke tro mig hvis jeg gættede på hvor mange gange jeg har trykker på bloker dette billede

Tak for hjælpen