Avatar billede speedpii Nybegynder
29. september 2009 - 18:04 Der er 4 kommentarer

Omformatere gpt-beskyttelsespartition ?

har en ekstern harddisk, som jeg ikke kan få omformateret eller få adgang til for den sags skyld.. har været under computeradministration:diskhåndtering , og der højreklikket på partitionen, men alle felter er grå undtagen hjælp..? nogen forslag
Avatar billede nissen2630 Novice
29. september 2009 - 19:55 #1
En god guide skrevet af Helgec her fra eksperten:

http://www.helgec.dk/killdisk.html

Den afliver ALT
Avatar billede speedpii Nybegynder
29. september 2009 - 20:36 #2
tak for hjælpen indtil nu, men jeg har lige endnu spørgsmål så..
harddisken bliver jo desværre ikke tildelt et bogstav automatisk, og jeg kan heller ikke tildele den et, hvordan skal jeg så kunne skrive bogstavet på den harddisk der skal formateres når den ikke får et tildelt? :)
Avatar billede nissen2630 Novice
29. september 2009 - 20:45 #3
Killdisk burde finde alle dine diske og tildele dem et drevbogstav selv C: d: e: osv osv.

Så er det VIGTIGT at vælge den rigtige
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
16. maj 2010 - 13:12 #4
Jeg har samme problem, men jeg vil gerne have dataerne ud inden min bliver formateret. Kan man det?