Avatar billede jonas1045 Nybegynder
29. september 2009 - 17:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kritik på min nye webhost Starhost.dk

Så fik jeg godt og vel et halvt års arbejde åbnet min egen webhost!

Vil gerne høre hvad i synes om den? Kom gerne med noget kritik både dårlig og god, men begrund!

Siden er i en slags beta periode et stykke tid, så folk kan se at der kan være fejl og mangler hist og her, og skriv endelig hvis i ser noget, tak.

http://starhost.dk
Avatar billede nissen2630 Novice
29. september 2009 - 18:03 #1
Ser godt ud.
Der er dog en ting jeg ikke bryder mig om.. Syntes det er forvirrende at meget af teksten er lysgrå på hvid baggrund.

Du burde nok lige tage en se her... 88 Fejl
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fstarhost.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&verbose=1&user-agent=W3C_Validator%2F1.654
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
29. september 2009 - 18:11 #2
Tak, men har ikke lige tænkt og det med farven, vil lige kigge på det tak.

Valideringen havde jeg helt glemt :p lidt pinligt.

Vil lige følge op på svaret, tusind tak.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2009 - 18:26 #3
1) Priser med eller uden moms?
2) Hvor i verden står serverne?
3) Betingelse osv. på engelsk?
4) Stadigvæk et par stavefejl.
5) Kører webhotellet linux/windows - hvad er der af tjenester?
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
29. september 2009 - 19:57 #4
1) Uden moms da der ikke bliver betalt moms. Der er en årlig indkomst på under 50.000 så skal jeg ikke registreres som firma og derfor ikke betale før den når op over dette beløb.

2) Serverne står i USA i begyndelsen men bliver rykket til Tyskland og Danmark om et stykke tid.

3) Ja beklager betingelserne er på engelsk, de er i gang med at blive oversat. Betingelserne kan være lidt indviklede da jeg skal sikre mig at alt går efter bogen og derfor har jeg købt disse betingelser af en anden udbyder som har fået det tjekket af en sagkyndig.

4) Så sig endelig hvor de er henne så jeg kan få dem rettet :)

5) De køre med linux Centos. Tjek http://starhost.dk/features.php

Tak for dit svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2009 - 20:34 #5
Det var sådan set ikke for at få de oplysninger her, men fordi det skal fremgå af din hjemmeside - features fik jeg ikke øje på selv.

Du kan nu godt blive momsregistreret, selv om du holder dig under 50.000. Det virker underligt for potentielle kunder, at du ikke kan opgive priser med og uden moms.
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
29. september 2009 - 21:46 #6
Ja det kan jeg men så er jeg tvunget til automatisk at betale de 50.000 kr om året i moms.
Avatar billede nissen2630 Novice
29. september 2009 - 21:59 #7
Du betaler da kun moms af de penge der kommer ind til firmaet og SKAT af det du trækker ud til dig selv. Det er uanset om du er moms registret eller ej.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2009 - 22:02 #8
Og hvis du flytter til Europa vil du kunne trække din købsmoms fra. Du skal nok lige checke hvordan tingene faktisk fungerer :)
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
30. september 2009 - 07:57 #9
Kan godt være det ikke lyder sådan, men har tjekket det og alt er helt lovligt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. september 2009 - 08:33 #10
Hvis du tror at man skal "betale de 50.000 kr om året i moms", så er der mindst een ting du har misforstået.

Det handler heller ikke om hvad der er lovligt, men hvordan du gør det mest hensigtsmæssigt.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 11:52 #11
16 webhoteller per server :-)
Hvilke servere drejer det sig om? Jeg kan næsten tænke mig at der er tale om virtuelle servere, men hvordan er den hardware de afvikles på?
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 19:57 #12
Lukker tråden da den er gammel, og jeg har lukket den gamle host.