Avatar billede Kennethchwartz Nybegynder
29. september 2009 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

207+ Seeder ikke efter download

Hey Alle

Håber virkelig i kan hjælpe mig med mit problem!

jeg har lige investeret i denne Synology 207+ NAS, som jeg har sat op i Raid 1 med 2x500GB.

Jeg har så aktiveret Download Station, hvor jeg har tildelt den port 6800-7000, og har forwarded portene 6800-7000 til NAS'en.

Jeg kan således downloade fra en pågældene side, og det går fint, men så snart det skal seede så sker der intet. Jeg har sat Ratio på 5000% og på altid.

Er der nogen der kan fortæller mig hvad jeg gør galt siden den ikke uploader?
Avatar billede snowball Novice
29. september 2009 - 15:56 #1
Hvilken status står den til at have efter den er færdig med at downloade?
Avatar billede snowball Novice
29. september 2009 - 15:58 #2
Kører du desuden med nyeste firmware til boksen - DSM 2.2-0942?

Hvis ikke, så prøv at opdatere - http://www.synology.com/support/download.php?lang=enu&m=DS207%2B
Avatar billede Kennethchwartz Nybegynder
29. september 2009 - 16:22 #3
Status går over og bliver seeding og jeg har opdateret min firmware.
Avatar billede Kennethchwartz Nybegynder
29. september 2009 - 16:25 #4
sorry det var ikke lige den nyeste firmware. Er i gang nu, men tvivler dog på at det er et problem. Muligvis min router så, men synes nu jeg har gjort hvad jeg kunne for at forwarde portene og lave virtuel server.
Avatar billede Kennethchwartz Nybegynder
29. september 2009 - 17:35 #5
ahr faktisk fået den til at uploade nu, men den komme ikke over 2-3kb/s. Kan det være fordi den ikke giver lov til at der er flere der kan downloade fra mig?