Avatar billede SlySlasher Nybegynder
29. september 2009 - 07:31 Der er 5 kommentarer

Gem af Adgangskoder og Brugernavn

Hej alle

Fra igår af har mozilla firefox ikke gemt nogle af mine kodeord så jeg kan logge automatisk ind fx youtube skal jeg nu skrive mit brugernavn ind og kodeord selvom den er sat til at logge automatisk in hver gang jeg er på hjemme siden

Hvordan fixer jeg det?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2009 - 07:45 #1
Avatar billede Qwalk Nybegynder
29. september 2009 - 10:11 #2
Prøv følgende:

Tools > Options > Security > Passwords:

Sørg for at "Remember passwords for sites" er sat til, og tjek at knappen til højre "Exeptions" ikke viser de sider du ønsker FF skal huske.

Du kan også trykke på knappen "Saved passwords" og tjekke at alt er som det skal være.

//Qwalk
Avatar billede SlySlasher Nybegynder
29. september 2009 - 13:39 #3
Mit står på Dansk så vis en vejledning på Dansk ville være en stor hjælp : )
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2009 - 16:03 #4
Funktioner -> Indstillinger -> Privatliv -> Accepter cookies og fjern evt. flueben i "Ryd altid mine private data......"

Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed -> Husk adgangskoder.....
Avatar billede SlySlasher Nybegynder
29. september 2009 - 18:33 #5
Har jeg gjort og der sker ikke noget