Avatar billede latoe Nybegynder
26. september 2009 - 16:37 Der er 3 kommentarer

Kalender i Microsoft outlook

Jeg skal hente aftaler fra kalender på gammel hdd til ny computer. Jeg har brugt importere/eksportere filer fra MS outlook men kalender og kontaktpersoner er ikke kommet med. Er der hjælp at hente
Avatar billede nugga Nybegynder
26. september 2009 - 16:45 #1
dine kontakter ligger i en mappe.
C:\Users\Name\Contacts
Derfra kan du bare kopier filerne.
Ved kalender skal du åbne windows kalender
Så skal du trykker filer og eksporter.
Avatar billede giweo Juniormester
26. september 2009 - 17:55 #2
Når du eksporterer fra den gamle maskine, sætter du "Private mapper" som mappen der kan eksporteres fra, og huske at vælge "Medtag undermapper" med et flueben - så virker det !
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. september 2009 - 19:51 #3
du sætter din gamle harddisk på den nye computer
find pst filen på den gamle harddisk
mount den i outlook på den nye pc
kopier indholdet af kalender fra den gamle pst fil til den nye, eller "træk og slip"