Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
25. september 2009 - 16:26 Der er 10 kommentarer

Nogen der kan se fejl? Sessonslogin.

Hej eksperter.
Har lavet dette til min hjemmeside, når medlemmer logger ind og kommer til denne side, hvor de kan se oplysninger.
Jeg har dog et problem da den kun nogle gange logger ind. Ellers viser den bare en hvis skærm. Er der nogle der kan se fejl i koden?

<?php
session_start();
if(!$_SESSION['loget_in'] == 1)
header("Location: http://www.minhjemmeside.dk
exit;//
}

$conn = mysql_connect("localhost", "user", "pass");
mysql_select_db("dbnavn");

$resultat = mysql_query("SELECT * FROM `brugere` WHERE Brugernavn = '".$_SESSION['Brugernavn']."'");
if (mysql_num_rows($resultat) == 1) {
$row = mysql_fetch_array($resultat);
echo "<br>Velkommen til din profilside ".$row['Navn'];
echo "<br>Dit brugerid er = ".$row['id'];
echo "<br>Dit medlemsskab stopper d. ".$row['Dage'] ;
echo "<br>Du er tilmeldt til følgende arrangementer: ".$row['Tilmeldt'];
echo "<br>Email = ".$row['Email'];

} else {
echo "Ingen oplysninger fundet";
}

?>

Håber virkelig på hjælp.
På forhånd tak.
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
25. september 2009 - 16:28 #1
Hov. Fjerde linje ser sådan ud: header("Location: http://www.minhjemmeside.dk");
Avatar billede repox Seniormester
25. september 2009 - 17:33 #2
Det der er jo ikke den kode der logger folk ind?
Du henter jo i princippet bare oplysninger frem, såfremt "loget_in" er sat.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
25. september 2009 - 19:21 #3
<?php
session_start();
if($_SESSION['loget_in'] != 1) {
header("Location: http://www.minhjemmeside.dk");
exit;
}

$conn = mysql_connect("localhost", "user", "pass");
mysql_select_db("dbnavn");

$resultat = mysql_query("SELECT * FROM `brugere` WHERE Brugernavn = '".$_SESSION['Brugernavn']."'");
if (mysql_num_rows($resultat) == 1)) {
$row = mysql_fetch_array($resultat);
echo "<br>Velkommen til din profilside ".$row['Navn'];
echo "<br>Dit brugerid er = ".$row['id'];
echo "<br>Dit medlemsskab stopper d. ".$row['Dage'] ;
echo "<br>Du er tilmeldt til følgende arrangementer: ".$row['Tilmeldt'];
echo "<br>Email = ".$row['Email'];

} else {
echo "Ingen oplysninger fundet";
}

?>
Avatar billede tamen Nybegynder
25. september 2009 - 23:14 #4
Prøv at kigge i den error-log. Der står hvad der sker når du får en hvid skærm.

Eller slå visning af fejlmeddelelser til i din php.ini
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
25. september 2009 - 23:39 #5
>repox
Du har fuldstendig ret. Det er også min fejlindformering. Men tak for kommentar.
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
28. september 2009 - 19:09 #6
Mange tak for hjælpen fbhzone, men virker dog heller ikke. Jeg prøvede på et andet netværk. Der virkede scriptet helt fint.
Kan det have noget at gøre med at jeg sidder på en efterskoles netværk?
Problemet er jo at scriptet virker nogle gange helt tilfældigt.
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
01. oktober 2009 - 20:59 #7
Hmm, jeg undskylder igen. Har så prøvet på forskellige netværk igen og det virker stadig ikke. Problemet er at scriptet kun virker i perioder.
Avatar billede dkfire Nybegynder
01. oktober 2009 - 21:54 #8
Du bør som minimum slå fejlbeskeder til.
Dernæst bliver du nød til at fortælle hvad der ikke virker.
Hvor langt kommer du, hvad fortæller den dig ?

Har du prøvet at lave lidt debug ?
Avatar billede tamen Nybegynder
02. oktober 2009 - 00:05 #9
Du mangler en { i 3:
Skal se sådan ud: if(!$_SESSION['loget_in'] == 1) {
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:01 #10
Jeg har prøvet alle jeres forslag, undtagen at slå fejlbeskeder til.
Jeg har så prøvet at fjerne linjen "exit;//" og nu virker det hele igen!!
Tak for jeres tid og jeres forslag. Det var flot i brugte tiden på det!