Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2009 - 13:26 Der er 1 løsning

Linux programmør / Php søges til freelance opgaver på Fyn

Hej alle

Jeg har en konkret opgave for en kunde , hvor der skal overføres mails fra en Linux Server til windows ca 5 mailkontoer/data -

Desuden vil jeg få andre opgaver i Linux og php så jeg søger en som kan hjælpe pr. time på Fyn.

Jeg tilbyder rimelige arbejdsforhold og planlægger samt laver dokumentation så du har detaljer om en opgave inden vi starter op på den.
Jeg stiller rimelige krav til kunden ang. dokumentation eller tid til udarbejdelse hvis nødvendigt.

Du må gerne kunne arbejde f.x weekend på et projekt , men det er noget vi kan aftale med kunden og altefter hvilken type opgave. Vi aftaler pr opgave og laver en planlægning med kunden.

Så hvis du brænder for Linux og PHP så skriv gerne - jeg vil også gerne høre din timepris..

I kan læse om mit firma på www.serverservice.dk

Du må gerne ringe eller maile idag , da jeg vil give kunden besked og lave en aftale.

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
02. oktober 2009 - 16:08 #1
lukker