Avatar billede Weibrecht Nybegynder
25. september 2009 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Feedback på portfolio-screendump

Hei

Jeg er i gang med 3. semester på multimediedesigner-uddannelsen. I denne forbindelse er vi blevet bedt om at lave et portfolio-website, som vi skal bruge, når vi skal søge praktik-plads. Jeg kunne rigtig godt bruge noget respons på nedenstående screendump  Jeg er ikke kommet til kodningen endnu, men da noget af designet skal gå igen på undersiderne, så ville jeg meget gerne høre hvad jeres førsteindtryk af designet er? På forhånd tak!

http://www.flickr.com/photos/metteweibrecht/3951298872/sizes/o/
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. september 2009 - 19:24 #1
Det står jo fint og overskueligt. Jeg synes dog baggrundsfarven er en smule kedelig. Men det kan godt være det bare er mig.

I øvrigt, når du tager skærmbilleder: Hvis du holder ALT-tasten inde, mens du trykker på Print Screen, så får du kun det aktuelle vindue med i skærmbilledet. Så slipper du for at få Windowslinjen med i bunden. På den måde er billedet mere overskueligt, og dine MSN-venner slipper for at få deres navn udstillet på nettet :)
Avatar billede Weibrecht Nybegynder
27. september 2009 - 11:03 #2
Okay, tager det som noget positivt at du ikke har andet at sige.