Avatar billede Lennarth0901 Nybegynder
22. september 2009 - 19:56 Der er 2 kommentarer

Print knap i Excel med formattering

Jeg sidder og roder med et Excel ark i office 2007, hvor jeg gerne vil have lavet en print knap.

Det specielle er at jeg gerne vil sortere de kolonner fra som ikke indeholder noget data.

Jeg har kolonner fra A - AC
Kolonne A-E (begge incl.) og kolonne Z-AC (Begge incl.) vil jeg altid printe

Jeg har Rækker fra 1-373
Række 1-3 (begge incl.) vil jeg altid printe

Kolonne F-Y indeholder data som ikke altid er udfyldt, med undtagelse af de tre øverste rækker.

Endvidere skal kolonne A-E og Z-AC have en bestemt formatering (brede)

Jeg ved hvordan man opretter knappen og hvor man skriver makroen men det er så det.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe.

Hvis det ikke er forståeligt det som jeg skriver så klag og jeg laver det om... :)

mvh
Lennarth
Avatar billede Lennarth0901 Nybegynder
23. september 2009 - 08:10 #1
er der ikke nogen som har et bud?
Avatar billede Lennarth0901 Nybegynder
29. september 2009 - 07:45 #2
Jeg spekulere på om indlægget er i det forum.