Avatar billede hanne-dk Nybegynder
21. september 2009 - 23:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FLASH opgave - kun lille ændring i nuværende flash

Hej
Jeg har en banner hvor der er 5 billeder som langsomt skiftes til at vises, samtidig kan man ved at køre musen over 1,2,3,4 eller 5 få den til at vise billede 1,2,3,4 eller 5.
Den indeholder selvfølgelig 5 .jpg filer, men jeg skal have en lille ændring lavet.
Jeg vil gerne at den istedet for at indeholde 5 billeder, kan hente billederne i samme mappe som .swf filen ligger i.
Altså i stedet vise 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg, 4.jpg og 5.jpg

Jeg har selvfølgelig .fla filen, men skal bruge en som kan ændre den til at hente billede istedet for at indeholde billede.

Grunden: jeg skal så kun skifte billederne ud på min server, og ikke hente dem ind i Flash og lave ny flashfil hver gang der er ændring.

Kan du hjælpe med det? Send din email, så sender jeg deg .fla'en
Avatar billede jonhauge Nybegynder
22. september 2009 - 19:41 #1
Hej,

du er velkommen til at kontakte os.

MVH
Jon Hauge
relationhouse.com
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
22. januar 2010 - 10:38 #2
fandt en løsning