Avatar billede cyberzorro Nybegynder
21. september 2009 - 10:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skabelon i Publisher 2003

Skal lave en skabelon i publisher 2003. Når jeg gemmer den som skabelon, uanset om den gemmes i skabelonmappe eller i anden mappe, ligger den stadig som almindelig *.pub

Bør en skabelon ikke have et andet efternavn ?

Skal lige siges at jeg har lavet mange skabeloner i publisher og de har fungeret fint. Men her på jobbet vil de altså ikke.

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede hcma Novice
21. september 2009 - 16:21 #1
så vidt jeg husker, gemmes skabelonen også som *.pub men i skabelonmappen
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
21. september 2009 - 22:42 #2
Det stemmer, problemet er bare at når man åbner filen, så åbner den som alm. dokument og ikke som en skabelon. Og hele ideen er jo at man, når man fx. trykker Gem automatisk kommer til Gem som ...
Når man åbner en skabelon bør den stå som fx. Publikation 1.

Jeg har nu prøvet hjemme, hvor det har virket tidligere og heller ikke her vil det som jeg :(
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
23. februar 2012 - 10:47 #3
ingen løsning...spørgsmålet lukkes