Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. september 2009 - 11:22 Der er 3 kommentarer

problem med window.onload event..

jeg får en fejl i det her script:
oldOnload = window.onload;
window.onload = function() {
  if(typeof oldOnload == 'function') oldOnload();
  var ids = arrRoomID.length;
  for(x=0;x<ids;x++) {
    el = document.getElementById('img_RoomID_'+arrRoomID[x]);
    alert(typeof el+'\n'+el.id);
    aE(el,'click','selectCheckBox', 'false');
  }

Den linje der fejler er: aE(el,'click','selectCheckBox', 'false');

Fejlen er: uncaught exception: [Exception... "Could not convert JavaScript argument"  nsresult: "0x80570009 (NS_ERROR_XPC_BAD_CONVERT_JS)"  location: "JS frame :: https://www.evaluer.dk/mjCourse_New.asp :: aE :: line 5653"  data: no]

Line 0
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. september 2009 - 11:28 #1
nåh ja, der er faktisk aE som den fejler på så den må i vel også hellere få..
function aE(obj, evType, fn, useCapture) {
  if(obj.addEventListener) {
    obj.addEventListener(evType, fn, useCapture)
  } else {
    obj.attachEvent('on'+evType, fn);
  }

den står ca 15 linjer over window.onload

Hvis jeg fjerne el fra aE(el,'click','selectCheckBox', 'false'); kommer der ikke nogen fejl, til gengæld bliver der heller ikke tilføjet noget event...
Avatar billede roenving Novice
15. september 2009 - 14:44 #2
Hvad med at prøve:

    aE(el,'click','selectCheckBox', false);
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. september 2009 - 15:44 #3
Det har desværre ingen effekt. Det var sådan jeg startede med at have det stående og har lige testet igen, men får samme fejl..