Avatar billede bivins Nybegynder
14. september 2009 - 22:55 Der er 1 kommentar

Stifinder åbner ikke som indstillet

Hej eksperter.

Når jeg organiserer mine filer sætter jeg to vinduer op på hver på sin halvdel af skærmen af programmet stifinder. Indtil for nylig har stifinder altid åbnet som den er sat op til, altså at fylde det halve af skærmen (lodret). Her for nylig begyndte stifinder så at åbne på en anden måde, og selv om jeg så justerer vinduet som jeg vil have det - og lukker det ned igen - og så åbner så det åbner som jeg har indstillet det til, så sker det alligevel at programmet lige pludselig åbner på en anden måde. Hvad er der sket? Jeg har aldrig haft det problem før. Er der en der har et godt forslag?
MVH
Bivins
Avatar billede nissen2630 Novice
15. september 2009 - 06:24 #1
Hold CTRL ned når du lukker Stifinder, Så skulle den gerne huske din den må du har indstillet størrelsen på.