Avatar billede humlebien Novice
14. september 2009 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sætte flueben i CheckBoxList

Jeg har problemer med at få sat flueben via koden.
Her er mit kode:

Me.chklstFag.Items.Clear()
For Each VisKursusplanResult In colFag
  oFag = VisKursusplanResult
  Me.chklstFag.Items.Add(New System.Web.UI.WebControls.ListItem(oFag.fagtitel, oFag.fag_id))
  If oFag.valgt = "X" Then
    oListItem = Me.chklstFag.Items.FindByText(oFag.fagtitel)
    oListItem.Selected = True
  End If
Next

... men der dukker aldrig et flueben op...

Er der nogen der kan hælpe mig??
Avatar billede bvli Praktikant
15. september 2009 - 13:42 #1
oListItem.Checked = true;
Avatar billede humlebien Novice
15. september 2009 - 14:27 #2
nej, checked virker ikke...

Men nu har jeg fundet fejlen - Jeg havde lavet en funktion, som nulstiller alle checkboxe og den blev kaldt efter det ovenstående, så det ovenstående kode virker ganske fint nu....
Avatar billede bvli Praktikant
15. september 2009 - 15:07 #3
Hvis du skal sætte et flueben i din CheckBox kan du altså ikke bruge Selected-property'en, så jeg tror nu ikke helt på, at din kode virker, uden du har lavet om på ovennævnte kald.

Anyway - godt at du fik det til at virke.