Avatar billede blue_11 Nybegynder
14. september 2009 - 10:19 Der er 3 kommentarer

Ajax TabPanel CSS styling

Jeg har på nuværende tidspunkt nogenlunde fundet ud af hvordan man styler tabs fra Ajax toolkitet.
Har dog stadig det problem at hvis jeg gør en tab markant større end teksten så er det kun teksten der kan trykkes på, og jeg ønsker det skal være hele tabben.

f.eks kan stylen se ud som følger:
.ajax__myTab .ajax__tab_inner
        {
            padding-left: 3px;
            background-color: #C0C0C0;
            width: 150px;
        }

så bliver tabben 150px bred, men kun teksten er aktiv, er der nogen der kan hjælpe her?
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
14. september 2009 - 12:11 #1
Teksten fungerer som "link". Du skal lave det om så det er tabben der er det.
Avatar billede blue_11 Nybegynder
14. september 2009 - 13:06 #2
Tja, det er lige det jeg vil, men ved bare ikke hvordan det gøres :)
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. september 2009 - 10:36 #3
Kom med kode for en tab, så kan jeg lige skrive den om, så du kan få et sted at starte på ;)