Avatar billede proccen Nybegynder
10. september 2009 - 20:45 Der er 3 kommentarer

Cron job via plesk

Hej allesammen,

Jeg håber der et kyndigt hoved der har mulighed for se på denne command som er oprettet som en crontab task i Plesk.

php /var/www/vhosts/xxxx.dk/httpdocs/cron/xxxx.php  >> /dev/null 2>&1

Meningen er alene den skal eksekvere XXXX, men umiddelbart har den meget lille effekt (læs ingen :) )

Takker mange gange på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 21:08 #1
Når du skriver den ingen effekt har, har du så checket at jobbet overhovedet bliver kørt ???

Hvis det gør, så prøv lige at fjerne ">> /dev/null" og evt. få output over i f.eks. en fil. F.eks. ">> /var/log/xxxx.log"
Avatar billede proccen Nybegynder
10. september 2009 - 21:32 #2
Tak for svaret :)

Har prøvet dette, men også blank, så antog lidt at det skyldtes commandoen ikke er korrekt, og derfor ikke køre naturligvis.
Avatar billede proccen Nybegynder
10. september 2009 - 22:32 #3
Løsning fundet. Havde fået sat den til 1 istedet for */1 .. damn, sorry.