Avatar billede emilhauge Nybegynder
10. september 2009 - 17:22 Der er 7 kommentarer

Mit office er blevet installerat på engelsk, kan det blive dansk ?

Hej :P

Mit office er som sagt blevet installeret på engelsk, altså med engelsk bruger interface. Jeg vil frygteligt gerne have det på dansk, nogen måde man kan gøre det?
Jeg snakker altså ikke om sproget man skrive på, men selve interfacet!

Håber på hjælp..

Hilsen EMil
10. september 2009 - 17:30 #1
Hvilken version har du installeret?
Avatar billede emilhauge Nybegynder
10. september 2009 - 17:33 #2
Microsoft office 2007
Avatar billede emilhauge Nybegynder
10. september 2009 - 17:33 #3
enterprise:P
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2009 - 17:50 #4
Hvis den er installeret på Engelsk er det vel fordi du har købt en Engelsk version. Du må op med pengepungen og købe en dansk version i stedet for.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
10. september 2009 - 17:53 #5
Du kan købe en såkaldt "Language Pack" med dansk sprog, som du kan installere. Ud over, at den giver dig adgang til dansk stavekontrol, kan den bruges til at skifte sprog på brugergrænsefladen (GUI) efter behov (påvirker også de andre Office-programmer). Jeg skifter tit mellem engelsk og dansk GUI, fordi jeg skriver Word-forklaringer på både dansk og engelsk.

Kan købes her for knap 25$:
http://office.microsoft.com/en-us/suites/FX102113661033.aspx
10. september 2009 - 17:57 #6
Det ser ud som om du skal have en 'Office Language Pack '.
http://office.microsoft.com/en-us/suites/HA102547421033.aspx
Avatar billede emilhauge Nybegynder
10. september 2009 - 18:56 #7
Okay, jeg syntes bare det er underligt for der er dansk gramatik kontrol...