Avatar billede KristianKF Nybegynder
09. september 2009 - 18:12 Der er 5 kommentarer

Task Manager/Jobliste

Jeg sidder her med en IMB Thinkpad R52, med Windows XP , som er blevet formateret for ikke så længe siden. Mit problem er at jeg ikke kan åbne Joblisten. Hvis jeg trykker Ctrl + Alt + Del hvorefter jeg så trykker Task manager ( systemet er på engelsk ) sker der ikke en skid. hvis jeg højreklikker på "bundlinjen" og siger Task Manager der sker der helelr ingen ting. HJÆLP!
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2009 - 18:21 #1
Du kan aktivere det ved hjælp af det lille program på
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm

Den skal sikkert bare genstartes for den brugerkonti.
Hvis det ikke hjælper, er der muligvis kommet snavs ind på din maskine
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2009 - 18:24 #2
Avatar billede KristianKF Nybegynder
09. september 2009 - 18:32 #3
Den er sat til. Når jeg trykker Ctrl + Alt + Del kommer der en menu op med forskellige valgmuligheder som f.eks. Task Manager, Change Password ect. men når jeg så trykker på Task Manager hvilket jeg godt kan, så sker der bare ingenting! Er der andet der kan gøres tror du?
09. september 2009 - 18:52 #4
Generelt ->
[Ctrl][Shift][Esc] giver (normalt) job/taskmanager listen direkte...

---

Har du gennemført #1 ?
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2009 - 18:59 #5
Det er vel ikke sådan, at du får selve "Rammen" op, men ikke noget tekst osv ?
Hvis ja, så prøv lige at DB-Klik på selve den grå ramme :)
(ps. får i mails ??)