09. september 2009 - 16:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Koble ekstern microfon og headset til mobiltelefon

Jeg aner ikke om kategorien er korrekt, jeg er også bange for at spørgsmålet falder helt udenfor.

Jeg arbejder på en lokalradio, og vi har ofte behov for at kunne sende direkte fra andre lokationer, f. eks. messer, byfester og andre arrangementer.

Jeg skal bruge en mobiltelefon, men hvilken?
Hvordan kobler man et headset og en microfon til?

Der kunne også være andre muligheder end en telefon, f.eks en bærbar med 3G internet og skype, men er det stabil nok?

Er der nogen der har erfaringer?

Findes der en helt tredie mulighed, som ikke er i Danmarks Radio prisklasse?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2009 - 18:23 #1
stort set alle mobiler kan tilsluttes et headset, enten via bluetooth eller et kabel. Ja spørgsmålet er i den forkerte kategori, du kunne valgt fri hardware > telefoner, men hvad!
08. november 2010 - 21:27 #2
Lukker