Avatar billede warg Nybegynder
08. september 2009 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdatere OpenOffice i Ubuntu...

Hej allesammen! Jeg har lige fået Ubuntu på min bærbar, men min office-pakke er lidt forældet (Version 2.4), så jeg vil gerne opdatere den. Det troede jeg ellers at Ubuntu gjorde automatisk sammen med de andre opdateringer, åbentbart ikke. Jeg har også kigget i openoffice i instillinger og sådan men der var ikke noget. Skal jeg bare slette den jeg har og downloade den nye fra openoffice.org?

Kærlig hilsen warg, en lidt nybegynder på Linux-feltet..
Avatar billede jonner40 Nybegynder
08. september 2009 - 22:24 #1
jeps :o)
hent selv den nye office pakke
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
08. september 2009 - 22:28 #2
har du prøvet at fjerne openoffice og instalere det igen?

fjern openoffice ( i terminal: sudo apt-get remove openoffice.org )

instalere openoffice ( i terminal: sudo apt-get install openoffice.org )
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2009 - 23:03 #3
Hvad med blot at opdatere?
sudo apt-get upgrade
Avatar billede warg Nybegynder
02. november 2009 - 19:32 #4
lukker...
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2009 - 21:09 #5
Virkede mit svar de ikke?

sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade