Avatar billede haastrup Novice
07. september 2009 - 00:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalendermodul til medlemmer

Hej alle eksperter,

Håber jeg har oprettet spørgsmålet i den rette kategori.

Måske en sådan funktion allerede findes, jeg synes ikke jeg har kunnet lokalisere noget brugbart, men måske jeg har søgt forkert.

Det jeg søger at få lavet, eller få tips til at lave, eller finde, er en online kalender hvor medlemmer får et brugernavn og et password så de kan oprette nye aftaler i deres egen kalender.

Medlemmer skal også kunne se andre medlemmers kalendere, og have mulighed for at trykke på en vilkårlig dato hos et andet medlem som så vil give dem mulighed for at sende en besked til det pågældende medlem, med henvisning til denne dato. Det medlem som får beskeden må gerne kunne godkende eller afvise forespørgseln, og med en godkendelse kan aftalen automatisk sættes ind i kalenderen (eller åbnes for redigering). Medlemmet der forespurgte skal have besked om hvorvidt forespørgslen er blevet godkendt eller afvsit.

Det skal bruges i et team hvor vi hver især har vores egen dagligdag med diverse aktiviteter i vores kalendere, men hvor vi nogle gnge har brug for at give opgaver til hinanden på vilkårlige datoer.

Håber denne forklaring er så fyldestgørende som muligt.

Rent grafisk skal der ikke værer noget fancy over det. Kan det se ud nogenlunde som en kalender er det super, men hvis det er nemmere at lave en form for tabel vil det også være ok, bare man kan skelne datoerne fra hinanden.

Glæder mig til at høre hvad i siger til det.

Mvh
Haastrup
Avatar billede zips Juniormester
07. september 2009 - 01:22 #1
Måske kunne google kalenderen bruges.
http://www.google.com/intl/da/googlecalendar/tour.html
Avatar billede haastrup Novice
09. september 2009 - 09:09 #2
Genialt fundet på Zips. Google gør det igen. Tak for hjælpen. :-)
Avatar billede haastrup Novice
09. september 2009 - 09:10 #3
Smid lige et svar så kan jeg give dig din "løn" :-)
Avatar billede zips Juniormester
09. september 2009 - 10:28 #4
Her er et svar :-)