Avatar billede mabi Nybegynder
06. september 2009 - 16:41 Der er 3 kommentarer

PHP form driller

Hej...
Denne her driller ! laver en dropdown menu fra nogel avi filer fra et dir, det det virker fint nok, men line 4 hvor jeg prøver at flytte en avi fil fra det ene dir til en andet det driller hvorfor kan jeg ikke få $_GET['file'] ind som filenavn, ved at det kommer med over "se sidste line"
den printer navnet ud på filen..

<?php
if($_GET["move"])
{
rename("/var/www/smi/camera$camnumber/'$_GET["file"]'", "/var/www/smi/videosafe/'$_GET["file"]'");
}
?>
<table>
<tr>
<td>
<a>Camera <?php echo $camnumber ?><br>
<object>
<embed nocache=0 type="application/x-mplayer2" width="640" height="480" showcontrols="true" showdisplay="true" showstatusbar="true" autostart="true" src="<?= $_GET['file'] ?>" />
</embed>
</object>
</td>
</tr>
</table>
<form method="get" action="videoplayer.php">
<select name="file" type="text" value="<?=$filename;?>">
<option value=''><?= $_GET['file'] ?></option>
<?php
foreach (glob("*.avi") as $filename) {
    echo "<option value='$filename'>$filename Size ".round((filesize($filename)/1048576), 2)." Mb</option>\n";
}
?>
</select>
<input type="submit" value="Play">
<input type="submit" name="move" value="Move to videosafe">
</form>
<br><br>
<?php echo $_GET["file"]; ?>
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2009 - 16:57 #1
rename("/var/www/smi/camera$camnumber/" . $_GET["file"], "/var/www/smi/videosafe/" . $_GET["file"]);

:)
Avatar billede mabi Nybegynder
06. september 2009 - 17:25 #2
Nøøøøj, den var svær :-))

Tak for det. smid et svar
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2009 - 19:24 #3
Ok :D