Avatar billede Slettet bruger
04. september 2009 - 11:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Front-end-webdesigner/-programmør søges til eksperimentelt projekt

Goddag,

Jeg har nu i et stykke til arbejdet med en idé til et online organiserings- og planlægningsværktøj. Konceptet er essentielt en meget udvidet kalender og indeholder adskillige nye anvendelser og sammenkoblinger af kendte funktioner; personligt betragter jeg produktet som kalenderens svar på Facebook. Projektet er ikke umiddelbart kommercielt og er i første udgave ment som et eksperiment, da jeg ikke hidtil har set lignende systemer i samme størrelsesorden og med lignende kompleksitet.

Jeg forventer at udarbejde systemets første kerne i PHP men er ikke selv i stand til at udarbejde en tilfredsstillende front-end. Derfor leder jeg nu efter en HTML/CSS/grafik/JavaScript/AJAX-kyndig webdesigner med interesse for innovation, der kunne tænke sig at deltage i udviklingen. Arbejdet vil umiddelbart være ulønnet og fungere mere eller mindre som et partnerskab om et fælles projekt, men skulle produktet blive succesfuldt nok til at kommercialiseres, hvilket jeg til en hvis grad forventer ske relativt hurtigt, vil jeg selvfølgelig dele et overskud rundhåndet.

Jeg håber på at finde en interesseret partner til projektet, selvom den relativt store ubetalte arbejdsbyrde selvfølgelig begrænser den nuværende økonomiske fordelagtighed.

Mvh
Toke Skovbo Krainert
Datalogistuderende på Aarhus Universitet
Avatar billede hoeks Nybegynder
30. november 2009 - 07:47 #1
Hej Toke

smid mig en mail på rasmus[at]hoeks.dk, hvor du forklarer lidt mere.

Jeg bor selv i aarhus og læser også oppe ved Katrinebjerg.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2009 - 12:02 #2
Jeg har sendt en beskrivelse.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2010 - 09:41 #3
Nå. Øv.
Avatar billede hoeks Nybegynder
05. marts 2010 - 07:30 #4
jeg er sgu' ikke sikker på, at jeg nogensinde modtog den (eller så er den bare blevet væk i rodet et sted). Hvis du stadig har mailen liggende, så prøv lige at sende den igen - Rasmus[at]hoeks.dk.