Avatar billede batzmand Nybegynder
04. september 2009 - 11:30 Der er 1 løsning

Asp.net ajax slideshow

Har et slideshow hvor jeg vil have billeder fra en mappe på c drev... Når jeg kører slideshow fra en mappe i min solution virker det perfekt, men når den skal finde dem fra en mappe på c drevet går den i koma... Har kørt debugger og den finder de billeder som er i min mappe, men når den skal tilføje dem i et array senere stopper den med en fejl.

There is no source code available for the current location

Koden ser således ud...

<script runat="Server" type="text/C#">
        [System.Web.Services.WebMethod]
        [System.Web.Script.Services.ScriptMethod]
        public static AjaxControlToolkit.Slide[] GetSlides()
        {
            //string[] annoncer = System.IO.Directory.GetFiles(@"c:\annoncer\", "*.jpg");

            //int antal = annoncer.Length;

            //AjaxControlToolkit.Slide[] slides = new AjaxControlToolkit.Slide[antal];

            //for (int j = 0; j <annoncer.Length ; j++)
            //{
            //    slides[j] = new AjaxControlToolkit.Slide(annoncer[j+1].ToString(),"","");
            //}
            //AjaxControlToolkit.Slide[] slides = new AjaxControlToolkit.Slide[6];

            //slides[0] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/Blue hills.jpg", "Blue Hills", "Go Blue");
            //slides[1] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/Sunset.jpg", "Sunset", "Setting sun");
            //slides[2] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/Winter.jpg", "Winter", "Wintery...");
            //slides[3] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/pic1.gif", "Sedona", "Portrait style picture");
            //slides[4] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/pic2.png", "Sedona", "Portrait style picture");
            //slides[5] = new AjaxControlToolkit.Slide("images/pic3.jpeg", "Sedona", "Portrait style picture");
            string[] fileNames = System.IO.Directory.GetFiles(@"c:\annoncer\", "*.jpg");

            AjaxControlToolkit.Slide[] slides = new AjaxControlToolkit.Slide[fileNames.Length];

            for (int i = 0; i < fileNames.Length; i++)
            {
                string[] file = fileNames[i].Split('\\');
                slides[i] = new AjaxControlToolkit.Slide("annoncer/" + file[file.Length - 1], "", "");
            }
            return(slides);
        }
    </script>

            &nbsp; &nbsp;<br />
            <br />

            <asp:Image ID="Image1" runat="server" Height="316px" Width="388px" ImageUrl="C:\\annoncer\\pic1.jpg"/><br />
            <br />

            <cc1:SlideShowExtender ID="SlideExtender"
              AutoPlay="true"
              Loop="true"
              SlideShowServiceMethod="GetSlides"
              TargetControlID="Image1"
              runat="server" PlayInterval="2000">

            </cc1:SlideShowExtender>
                <cc1:AnimationExtender id="MyExtender" runat="server" BehaviorID="ae"
                            TargetControlID="Image1">
                              <Animations>
                                <OnLoad>
                                <Sequence>
                                  <FadeOut Duration="0" Fps="20" />
                                  <FadeIn Duration="0" Fps="20" />
                                </Sequence>
                                </OnLoad>
                              </Animations>
                        </cc1:AnimationExtender>
        </div>
Avatar billede batzmand Nybegynder
10. september 2009 - 21:32 #1
Lukker :-)