Avatar billede kiwankow Nybegynder
03. september 2009 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dynamisk stylesheet der kan hente og gemme værdier

Hej er der nogen der kan udvikle et stylesheet der henter værdier fra fil/database. Ligeledes skal der være en side hvor man kan angive værdierne (inputfelter)
Avatar billede namic Nybegynder
03. september 2009 - 22:21 #1
Hej,

Jeg kan hjælpe dig med den opgave. Du kan kontakte mig på martint(at)namic.dk (at) erstattes med @.

Du må meget gerne tilføje en lidt nærmere beskrivelse af opgaven, samt hvilket programmeringssprog du ønsker at arbejde med (typisk PHP / .NET).

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Martin
Avatar billede kiwankow Nybegynder
03. september 2009 - 22:40 #2
Der er ikke meget at se på dit domæne..??
Avatar billede namic Nybegynder
03. september 2009 - 23:08 #3
Jeg har en grafikker til at arbejde på et design til mig i øjeblikket. Hvis du sender mig en mail, så sender jeg dig lige en referenceliste tilbage :-)
Avatar billede kiwankow Nybegynder
03. september 2009 - 23:19 #4
Jeg har sendt dig en mail med beskrivelse af opgaven, så kan du lige kigge på om det er noget du kan lave og samtidig sende lidt referencer med retur. :-)
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
03. september 2009 - 23:45 #5
Jeg kan klare denne opgave for dig. skrive til mig på info@cheap-web.dk. Så finder vi ud af noget. Jeg kan også send dig en ref. list.